Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 16 april 2009 22:04

Idag har vi gjort massa ärenden, lämnat in min mobil som ytterligare en gång är helt paj men nu kanske jag får en ny(Den går knappt att starta och man hör inte ett jota när man ska "prata" i telefon).

Vi har sen köpt en del nödvändiga ting till hemmet på ÖB & Dollar, vi var även iväg och köpte present och förbi min storebrors fru som fyller år idag grattis!!

Jag har även hämtat ut mitt paket idag, så har lite nya kläder att prova. Hoppas verkligen att det passar, är egentligen inte rätt tillfälle att prova kläder men det kliar ju i fingrarna :P


Nu ska jag se slutet på Djungelboken för jag somnade igår när vi såg den :P fast som tur är tycker favvo killen mest att jag är söt när jag somnar i hans famn :)

Ska först bara pussa på lill killen som ligger och gör konstiga ljud i sömnen(det låter ungefär som en människa som gråter) och sen ska jag informera favvo killen om att det är dags att nöta lite serier... (efter Djungelboken allså)


Jag hoppas även att jag får lite behövlig massage innan jag somnar, han har ju lixom lovat men vi har haft så fullt upp idag. Och min rygg + nacke är inte riktigt på samma humör som övriga jag så dom behöver få sig en liten omgång. Jag har tänkt träna hundarna imorgon och då har man inte tid med krånglande ryggar och nackar(visst inte Emma?).


-Puss- (Favvo pojken är helt sjukt underbar)


Av Anna - 5 april 2009 16:58

Jag har verkligen haft en toppen helg :) Fredag blev jag bjuden på bio, vi såg "Männ som hatar kvinnor" så nu ska jag snart börja läsa nästa bok *längtar* Jag har även fått låna Twillight böckerna av Lena så dom står oxå högt upp på min läs lista :)


Lördag blev det att grilla till middag med trevligt sällskap, sen lite spelande, pysslande och titta på Robinson. Och idag har vi haft främmande, sen for vi och tittade på fotboll (varmt och skönt i solen) och där fick man några tillfällen att träna Freddie.


Nu har vi en mys kväll framför oss, sen så är det snart måndag igen och arbetsveckan börjar,skönt att få tjäna lite extra pengar denna veckan!!

-Puss-

Av Anna - 2 april 2009 22:33

Idag har jag beställt lite nya kläder, och vad mycke billigare det blev när man slog in koden och fick 20% rabatt på allting -me like-

Inom en snar framtid så lär det bli disney maraton, vad kul att se alla klassiker igen, dock är dom rätt många så vi får välja ut några gamla godingar.


Freddie har blivit frisk och han har blivit ett litet mat monster helt plötslig, har varit psykiskt jobbigt att ha han sjuk, han kan ju inte berätta om han har ont eller mår dåligt :/ Och han blir alltid pigg när han kommer hem, som om han inte vill visa sig sjuk inför mig.


Tack för alla presenter och allt grattande på min halv-vägs-till-50-dag :)


-Puss- (Älskar mina pojkar!!)

Ovido - Quiz & Flashcards