Direktlänk till inlägg 19 september 2009

idag är det lördag

Av Anna - 19 september 2009 19:28

Idag har vi bonus barnet här :) Han är så söt och lillgammal, men vi verkligen älskar att ha han här, men nu ska vi snart skjutsa hem han.

Vi har gjort ett tappert försökt att rensa bort/plocka bort saker idag, fy vad vi äger mycke saker :( *blää*

men som Elin sa "det är bara köpa en större farm" jag tror bestämt vissa personer har spelat för mycke farm ville ;P och det gäller nog de flesta i min klass, det kommer bli tomt efter dessa veckor :/


Göra ett ryck till kanske och sen göra det ännu mer valp anpassat, kommer dock bli bättre med en till bokhylla, en dvd hylla och sängbord :) LÄNGTAR!

Det blir nog ikea nästa helg, om vi ändå ska hämta sängen men vi får se hur det blir, jag kanske ska jobba på nya jobbet, skönt med lite jobb nu när man pluggar så man får lite extra inkomster ;)


-Puss-(i morgon ska vi åka till Bilbo, lääängtar)

 
 
Ingen bild

Elin

19 september 2009 19:41

Jag vet...jag har problem. Måste lösa det här när jag kommer hem. Ska till Estland en vecka utan internet, kanske blire lite rehab då :) Puss påre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 oktober 2009 20:25

Idag blir Bilbo 7 veckor, så bara en vecka kvar nu med andra ord, och jag har varit dit i smyg :) Smyg och smyg, jag var dit idag medans Pelle var på jobbet(stackarn jobbade ute idag i ösregn) som att han har blivit ett bustroll, som bitts och leve...

Av Anna - 6 oktober 2009 20:15

Japp det var min älskade sambos pappa som hjälpte till att fånga in bankrånarna som var i älvsbyn. Så nu blev han känd helt plötsligt :P Oddsen kan inte vara stora att han ska träffa på rånarn i skogen och sen kommer dom mer eller mindre på hans ägor...

B

Av Anna - 4 oktober 2009 18:01

Som vanligt har vi hälsat på Bilbo i helgen, han är helt underbar :) *kär*   Känns som om det finns bättre saker än att blogga just nu, så får se om ja ids blogga nå mer.. Kanske gör en hemsida åt F och B istället.. men vi får se vad som händer. ...

Av Anna - 29 september 2009 20:17

Jag har precis tryckt en hel massa kilo med älgkött i frysen, jag blev blodig och massa annat oxå. Men men vad gör det när man har gratis mat i flera månader ;) Jag kan offra mig att tvätta för lite kött! *hehe*   F är helt underbar med Robin, de...

Av Anna - 28 september 2009 21:05

Japp vi fick kämpa oss upp i morse till veterinären, var dags för sprutan som hundar får lite nu och då, vaccination med andra ord. Det gick bra i början tills F insåg att det var ett obehagligt ställe och han var rädd för allting, skulle sitta knät ...

Ovido - Quiz & Flashcards