Alla inlägg den 15 september 2009

Av Anna - 15 september 2009 20:13

Tycker om min klass, dom flesta iaf ;P Haha!! Men man känner dem inte så bra ännu men det kanske kommer!?!  Synd att jag missar klassfesten i morgon :/


När jag kom hem idag så hade världens bästa sambo badat min smitande blodbadande hund, var tydligen intressant med en död älg, älsklingen är så duktig på att ta hand om min ögonsten. Vi har på börjat små förändringar inför "valpens" hemkomst.


Idol nu, sen OTH,gossip girl, greek och Wallander. Om det finns tid till allt!?!


-Puss- (Älskar dig min blivande!)

Av Anna - 15 september 2009 12:43

Nu är hundnamnet bestämt :P Jag känner mig jätte nöjd och eventuellt kommer det till och med hamna på reg.papprena och det underlättar faktiskt ibland. Freddie har ju inte det och han har ett jobbigt kennel namn och man måste nästan bokstavera för annars tror dom att han heter någonting heeelt annat!!

Strax dags för lektion igen, idag är det grymt kul!!


-Puss- (4 veckor är lååång tid att vänta)

Ovido - Quiz & Flashcards