Alla inlägg den 5 september 2009

Av Anna - 5 september 2009 23:53

Skrev ju tidigare i sommar att Freddie började halta på en promenad och sedan fick jag pilla med en pincett i hans tass för att gräva ut en glasbit.

Nu har han inte haltat men märkte när jag klippte klorna på han att det såg ut som en mini mini spik(fast att man bara såg huvudet på spiken) satt i trampdynan, så började pilla med en pincett igen.

Och en sådan gång så ligger han så stilla och rycker inte ens i tassen(Han är jätte kittlig & känslig om tassarna), så ut kom någonting som antagligen är en liiiten glasbit.

Vad irriterad jag blir på alla som ska he sönder glasflaskor, och på alla som inte bryr sig om att sopa ihop om dom ser glas på vägen, jag har sopat ihop glas på olika ställen mer än en gång.

Nu ska jag pussa på min lill pojke och sen blir det sängen för oss.

Ovido - Quiz & Flashcards