Alla inlägg den 28 september 2009

Av Anna - 28 september 2009 21:05

Japp vi fick kämpa oss upp i morse till veterinären, var dags för sprutan som hundar får lite nu och då, vaccination med andra ord. Det gick bra i början tills F insåg att det var ett obehagligt ställe och han var rädd för allting, skulle sitta knät i 5 sec sen stå sen sitta sen stå..osv...

Han darrade, ylade, pratade och grät tills han slapp det hemska väntrummet och fick gå in på ett rum och där nobbade han allting vad godis heter och satt sig så nära mig han kunde fick den dära sprutan och sen var det över.

Bör tilltalas att F älskar den nya sängen för det finns massor med plats över till han  men mitt inatten när det är mörkt i sovrummet så måste man väcka "mamma" för vem vill hoppa från en höööög höjd i mörkret?


På banken var dom värdelösa så jag drog till en annan bank och då var det inga problem, ska det vara så svårt att hjälpa en under en måndag morgon? Vissa människor har helt fel jobb.


Nu ska jag krypa till kojs innan F tagit upp min halva av sängen, just nu är han ihop kurad men han har den lömska blicken så egentligen väntar han bara på att jag ska vända ryggen till så han kan ta göra en take over på min kudde täcke och mina 80cm säng.


-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards