Alla inlägg den 25 september 2009

Av Anna - 25 september 2009 22:22

... med resor för denna gång.

Iof ska jag och favvo killen upp till Happis imorgon och shoppa lös, det har aldrig någonsin varit så här kul att fixa till det hemma som det är nu.

Och det känns verkligen som ett riktigt hem.

Så i morgon ska man oxå upp tidigt och åka bil, tur jag slipper köra iaf men jag är iof grymt less påatt spendera flera timmar varje dag i bilen.

Vi har sett polisen minst 10 gånger denna vecka, men vi har alltid mött dom, men nyfikna blev vi fast Ann-sofie jag vet nu vad dom andra "skumma" bilarna höll på med.


2 ½ vecka kvar, tur jag har lite jobb och massa pluggande framför mig oxå + att jag har massa fixande här hemma att göra :)


Nu ska vi se lite serier och sova så vi orkar upp i morgon, gammal man känner sig som lägger sig denna tid en fredag kväll.

-Puss-


Ovido - Quiz & Flashcards