Alla inlägg den 4 september 2009

Av Anna - 4 september 2009 23:47

Någons katt verkar inte tycka om att dess matte har fest och det slutar med att katterna flyr till min balkong, försöker ta sig in i min lägenhet och min kattallergi är inte så förtjust i det och inte heller min hund.

Så det slutade med att dom hals över huvud flög härifrån i en väldans fart, vad skulle jag ha gjort mde dom om dom hade tagit sig in?

Måste ringa bovärden på måndag så får man sätta upp någonting som dom inte kan ta sig över, jag tycker att hon enkelt kan låta bli att öppna inglasningen mot vårat håll... *suck*

För kattpiss på mina saker är inte välkommet.


Nu ska jag krypa ner under täcket med mina favoriter ;)

-Puss-

Av Anna - 4 september 2009 16:45

Äntligen har man kommit hem från jobbet, eller efter jobbet har jag hunnit vara på ÖB,kupan och sen hämtat lillebror som har tänkt umgås med oss ikväll. Det blir att storhandla i kväll så då blir det att äta gooomat i helgen :)


Igår kväll var i älvsbyn och tittade på fotbollsmatch och sen blev det till att hälsa på favvo killens mamma och mostrar och som alltid när man är borta så kommer man hem så sent :( Men ihelgen ska jag sova, och titta på valpar ;)


Nu ska jag vara social med pojkarna.

-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards