Alla inlägg den 7 september 2009

Av Anna - 7 september 2009 19:00

Eftervägen var det så klart vägarbete, en lösspringande älg på e4an(på fel sida stängslet) och massa idioter, vi hade dock grymt kul i bilen så jag hoppas jag och Ann-sofie fortsätter ha det lika kul, vi får se med resten, det beror på morgon dagen :P

Vi hade bara 2 timmar idag och då hann vi med genomgång, rundvandring och fika(sjukt gott med morotskaka).

I morgon ska vi ta kort , fy usch och blä, sen även redovisa om oss själva :/ Jag som trodde att man fick vara anonym när man pluggar som vuxen men icke det.

-Puss-

Av Anna - 7 september 2009 09:16

Jag surrade med Annsofi igår, å tror vi både är små nervösa för skolan, å nu ska vi snart börja åka, eller jag ska duscha å äta.

I morse när favvo pojken skulle åka till jobbet så låg myspojken och skedade med mig, som att han inte ville kliva upp och åka på något jobb idag, jag vill sova mera. Han är å andra sidan inte en morgonhund utan han sover när jag sover.


I morgon börjar idol, då blir det att krypa ihop med favvo killen i soffan =)


Tittade på valpbebisarna igår, ååh vad dom är söööta :) Tur att man är i skolan nu på vardagarna så jag inte börjar hänga där i tid och otid, men eventuellt blir det att åka dit redan nästa helg igen för då har dom nog hunnit bli lite mer busiga och ser inte ut som fulla sumobrottare ;) Uppfödarfamiljen är helt klockren :)


-Puss- (Pirr i magen av förväntan)

Ovido - Quiz & Flashcards