Alla inlägg den 9 september 2009

Av Anna - 9 september 2009 18:46

Nej jag hinner inte blogga så mycke när man går skola 7.15-17.30(när vi räknar med resor mm)

Fy för grupparbeten, finns verkligen vissa som inte bidrar.. :/ Sen så lär man bara känna dom i sin grupp inte resten av klassen eftersom vi har samma grupper.

Men men det får väll lösa sig på något sätt, jag å Ann-Sofie tänker iaf inte pendla till månen för träffar med gruppen. Jag som trodde att vi skulle få vara anonyma :P

Jag hinner inte läsa nu heller, man kommer hem äter duschar ser idol + fotboll.. sen ska man hinna nöta serier och sova och trött som jag konstant är så blir det att sova.


Freddie sover bara på kvällarna eftersom han följer med favvokillen på jobbet hela dagarna. Så nu blir han tydligen bortskämd med smörgåsar till lunch och att få sitta på passagerar platsen i bilen.


Nej nu fotboll, sen idol + att vi ska nog försöka äta någonting annat än ostbågar ;P

Det är min och Emmas dag idag, som att jag saknar min tös!!!


-Puss- (Träsmak i baken)

Ovido - Quiz & Flashcards