Direktlänk till inlägg 21 september 2009

ÄLG!

Av Anna - 21 september 2009 18:24

Japp idag är det måndag igen och de var min tur att köra till skolan, och nu börjar det bli en vana att vi ser älgar på väg till skolan, men denna gång var den iaf på rätt sida stängslet.

Dock är det sjukt mycke äckliga påkörda djur efter vägen :/ *fy*


Nej nu ska vi gratta lill killen på hans 3 års dag, vi har även främmande så ska vara social med han, även om han bara är här för att ha min dator ':P  och för att umgås med min sambo.

Borde tvätta, borde kanske plugga men men det är ett senare problem, blir iaf ikea minst en gång i veckan ;)


-Puss-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 oktober 2009 20:25

Idag blir Bilbo 7 veckor, så bara en vecka kvar nu med andra ord, och jag har varit dit i smyg :) Smyg och smyg, jag var dit idag medans Pelle var på jobbet(stackarn jobbade ute idag i ösregn) som att han har blivit ett bustroll, som bitts och leve...

Av Anna - 6 oktober 2009 20:15

Japp det var min älskade sambos pappa som hjälpte till att fånga in bankrånarna som var i älvsbyn. Så nu blev han känd helt plötsligt :P Oddsen kan inte vara stora att han ska träffa på rånarn i skogen och sen kommer dom mer eller mindre på hans ägor...

B

Av Anna - 4 oktober 2009 18:01

Som vanligt har vi hälsat på Bilbo i helgen, han är helt underbar :) *kär*   Känns som om det finns bättre saker än att blogga just nu, så får se om ja ids blogga nå mer.. Kanske gör en hemsida åt F och B istället.. men vi får se vad som händer. ...

Av Anna - 29 september 2009 20:17

Jag har precis tryckt en hel massa kilo med älgkött i frysen, jag blev blodig och massa annat oxå. Men men vad gör det när man har gratis mat i flera månader ;) Jag kan offra mig att tvätta för lite kött! *hehe*   F är helt underbar med Robin, de...

Av Anna - 28 september 2009 21:05

Japp vi fick kämpa oss upp i morse till veterinären, var dags för sprutan som hundar får lite nu och då, vaccination med andra ord. Det gick bra i början tills F insåg att det var ett obehagligt ställe och han var rädd för allting, skulle sitta knät ...

Ovido - Quiz & Flashcards