Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Anna - 6 oktober 2009 20:15

Japp det var min älskade sambos pappa som hjälpte till att fånga in bankrånarna som var i älvsbyn. Så nu blev han känd helt plötsligt :P Oddsen kan inte vara stora att han ska träffa på rånarn i skogen och sen kommer dom mer eller mindre på hans ägor och sen lyckas han dessutom rädda en polis från att drunkna, snacka om att vara hjälte för en dag.


Dock fick jag nyss veta att min kompis hade inbrott i sin lägenhet förra veckan, stackars liten. Måste ha varit så sjukt hemskt att komma hem och ha haft ibrott mitt på dagen, låset uppbrutet, låder utdragna, saker förstörda, smycken, datorer, mp3spelare mm stulna, hela ens liv igenom rotat mer eller mindre.


Idag har jag varit hos Therese med flickorna det var sjukt trevligt etersom vi ses så sjukt sällan att man kan tro att vi bor i olika delar av sverige inte olika delar av en liten stad. Längtar tills jag Mimmi och Therese ska plugga ihop och jag hoppas att Malin snart flyttar in till pite igen :)


-Puss- (Händer sjuk mycke i en sådan liten stad)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards