Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Anna - 13 januari 2009 23:57

Hämtade upp mamma idag så for vi på dollar och djuraffären, fick 2 nya dukar :) och sen inhandlades det schampo åt Freddie. Har även köpt present åt Lillebror.

For sen och hälsade på min "farmor" & "farfar", så fick Freddie busa av sig och jag fick go fika *mums*


Sen kom min snygg kille hit så fixade han middag åt oss, och sen drog vi och hälsade på Danne och Nettan. Som att Nettan fixade min rygg och nacke så jag kan börja röra mig igen, tack gumman du har magiska fingrar! ;)


Hem för att ta en natt promenad med Freddie, tog även med mig min matolja så att jag kunde hälla det på gångjärnen på ytterdörren så kanske Freddie inte skäller så fort någon öppnar dörren, fast misstänker att jag ändå skulle vakna av gnisslandet.


(Somnade 4 eftersom vi alltid har så mycke att prata om)

Jag är kär i den dära långa snygga killen som behandlar mig som en prinsessa.

-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards