Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 7 januari 2009 17:17


Jag har inga planer på att förlåta han,han vet vad han har gått miste om, varför kan han inte bara acceptera det och gå vidare.

Tycker att han kan sluta med det han håller på med!

Hela tiden har det handlat om hur synd det är om han, men skulle jag berätta om allting han sagt och gjort då skulle nog inte så många ens vilja se åt hans håll.

Men jag spelar inte det spelet "vem får vem att bli mest hatad", det är sånt småbarn håller på med, man kan bete sig som vuxna människor.

Vill bara bli lämnad ifred, han har själv sagt att jag inte gjort någonting fel, varför då hitta på massa skit!?! Fast det är ju det han är bäst på.

Och gör man inte som han vill och tycker, då gör han allt för att göra ens liv till ett helvete. (Han har ju erkänt att det är det som han är ute efter)

Jag har iaf kvar mitt ess i rockärmen.




Av Anna - 4 januari 2009 23:47

Jag har äntligen börjat se greys anatomys fjärde säsong =) helt plötsligt har jag massor med serier att se ikapp, och börja se.


Det gick jätte bra idag att träffa P´s mamma & bror med familj, dom var riktig trevliga och Freddie verkade tycka om dom oxå. :)

Dock tyckte nog ingen om att det var -28 grader ute *brr* :/


Nu ska jag pussa på min snygging *grr*  ;)


-Puss-

Av Anna - 3 januari 2009 23:44

Jag ska lätt bli en tumapa i mitt nästa liv, P har lovat att jag får bo på hans tumme då :P Hoppas han blir någonting med tumme bara för jag vill inte bli en "svansapa" eller liknande *skrattar*


Imorgon ska jag följa med P tills hans mamma på middag, även hans bror med familj ska dit *skämmit* Jag tycker sånt är lite jobbigt, och det är ju några år sedan man var med om någonting liknande, om det ens har hänt, känns  inte riktigt som samma sak som när man har dejtat någon som bor hemma och har träffat den personens föräldrar.

Så det är faktiskt lite värre än jag varit med om :/ men det ska nog gå bra.


9/9-09 är min och Emmas dag, hon är helt underbar och om det gick skulle jag offra någonting så att hon kan få må bra igen!  Älskar dig gumman!!


-Puss-



Av Anna - 1 januari 2009 14:28

Hade en riktigt bra nyårsafton(förutom att jag hade huvudvärk hela kvällen), var jätte mysigt att få pussas in det nya året ;)

Prata lite fylle snack, se hur folk flummar på och äta gott.

Sen sov jag grymt gott(inte dåligt att börja året med att vakna upp brevid P) och vaknade pigg och utvilad, tur det med tanke på att man ska jobba ikväll och imorgon.

Saknade dock Freddie hur mycke som helst, tungt att vara utan han men med tanke på alla smällare var det bättre för han att umgås med sina kompisar och nyktra människor.


-Puss-



Ovido - Quiz & Flashcards