Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Anna - 1 mars 2009 23:37

För alla som inte har förstått det så är jag jätte kär i min Pelle ;) Riktigt kär & galen! Det går inte att förklara med ord, och det är lite jobbigt i bland, när det inte finns ord för det man vill säga.


Jag hade jätte kul igår, dock träningsverk från bowlingen(måste verkligen träna inför beachen -09) och jag är fortfarande mätt från den super goda middagen :) och från allt godis man stoppade i sig senare under kvällen. Tack Nettan, Danne, Marklund och favvo pojken för en toppen kväll. 


Nu ska jag och Freddie krypa ner under täcket och sova, tur man iaf har han dom nätterna man inte har mänskligt sov sällskap,fast jag trivs bäst när jag får sova mellan mina pojkar.

-Puss- (Vad tusan händer i framtiden..) 


Ovido - Quiz & Flashcards