Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Anna - 2 mars 2009 15:07

I morse blev man väckt av höga röster och av att det levde om i trapphuset, dom ska renovera tvättstugan + renovera lägenheten nedanför *suck* Hade jag vetat det hade jag knappast sovit hemma i natt. Freddie blev heller inte spec nöjd av oväsendet!


Men vi klev upp för att lämna in min lön, sen på en kort promenad innan det bjöds på fika hos "farmor" och "farfar", där fick Freddie sig en ny "Hair trimmer" =) Kanske även Pelle kan få låna :P Efter det följde jag med pappa på ica, hittade massa böcker på rea så var bara tvungen att köpa några till, jag har nu en hel massa böcker att läsa!! Jag och mamma trottsade även ovädret för en lång promenad med hundarna, i djup snön dock :/ Så vi alla 4 blev snöiga och blöta men det blev även några kort tagna.


Jag har varit duktig och köpt nya torkar blad till bilen idag, å bara för att man är tjej så frågade dom om jag ville ha hjälp att byta, och det var nog tur för det var nå special torkarblad som satt där så han våldade och brötsönder i bitar för att å lös dom, tur dom nya är betydligt enklare :)


-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards