Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Anna - 3 mars 2009 23:27

Snart hatar jag bokreor :P Jag blir så fattig och det finns verkligen inte tid till att läsa alla böcker som jag vill läsa. Jag har jobbat ikväll så jag mfl från jobbet drog på Åhlens på bokrean, förut var det samma böcker på rea överallt med lite skillnad på priset och skillnad på några böcker, nu är det olika böcker överallt! Så nu finns det massor  med böcker som jag vill ha!! Finns inget bättre än att krypa ner med en bra bok och ha lite musik i bakgrunden :)

Tack älskling för att du hade gjort middag åt oss även om jag kom hem från jobbet 22.30 Ska försöka att inte surra så mycke i sömnen i natt ;)


Fick veta en hemlis idag, lite roligt ändå att jag fick veta, det kändes bra att du ville berätta. Dock lider jag med dig men det löser sig ska du se, och du kan alltid höra av dig om du behöver.


-Puss-




Ovido - Quiz & Flashcards