Alla inlägg den 4 november 2008

Av Anna - 4 november 2008 17:16

Läskigt vad jag har tappat bort vilken dag det är, men imorgon är det jobb som gäller iaf.. ska bli sköönt att jobba några timmar, verkar vara en jätte död månad nu :(

Måste dock fixa nya vinterdäck på min bil, för imorse när jag körde hem till mina päron var jag nära diket både en och två gånger, men kanske inte så konstigt när man kör med sommar däck!! :P

Har hämtat resten av mina saker idag, tack "farfar"!!! =)

Sen duschen å pizza på det, jag var sugen på att laga go middag men det får väll bli någon annan dag det då... blir plankstek för eller senare för nu ligger typ allting å bara väntar ;P

Påtal om väntar, är det jag gör nu.. sitter här ensammen å väntar, så då började jag fixa å dona lite, dammsugaren ligger ändå framme å bara tittar på mig ;P Men nej jag har inte tänkt börja bli lämnad ensammen hos folk bara för att jag då kanske börjar städa :P *hehe*


Ikea snart nettan? ;)

- Änglar är så vackra att titta på-

Ovido - Quiz & Flashcards