Alla inlägg den 21 november 2008

Av Anna - 21 november 2008 19:25

Jag å emma råkade ut för en olycka idag, skulle skjutsa hon till stan när en bil svängde ut mitt framför oss, idiot som gör en vänster sväng å ser inte att man har en mötande bil.

Så nu kommer dom skrota min bil, får ta å byta däck så jag får behålla mina sprillans nya vinterdäck!

Bärgarn fick bogsera bort båda bilarna, vi alla klarade väll oss undan med mindre smärtor, men mördbultade å chockade!!

Vilken tur att ingenting hände dig gumman, hoppas du har det kul på festen ikväll!!


Det står till och med på Piteå tidningens hemsida, krock på fläktgatan. Står även att han är misstänkt för vårdslöshet i trafik.


Tack Pelle för att du lånat ut din bil å tvingat mig att köra så jag inte blir livrädd igen! Tack nettan gumman för att du alltid finns där ;)
Nog för att jag är fullproppad med medicin, men jag tycker att Pelle är fin som tusan ;)


Ovido - Quiz & Flashcards