Alla inlägg den 28 november 2008

Av Anna - 28 november 2008 12:23

Idag har jag hämtat ut min telefon så nu kan folk ringa till mig och höra vad tusan jag säger :)

Jag hade tänkt festa idag men sen så bestämde jag mig för att nej det blir ingen fest, sen hade folk fixat så jag skulle kunna festa, vilken tur att man har folk som ställer upp i vått och torrt!


Vi var hos PK i Lif på förfest, det var mängder med skratt och sjuka saker, typ grannarna som var läskiga och friktionsvärme *hehe*

Som att jag och Nettan skrattade när Räkan "lånade" en barncykel och åkte nerför backen och han ramlade :)

Sen tog hungern övertaget så vi alla drog till stan å käkade och fast vi började planera tidigt att åka mot stan så blev sen klockan rätt mycke så blev ingen utgång.

Sen sov freddie hos sin kompis och jag drog till punkt och sov där *mys*


-Puss- (på dig)


Ovido - Quiz & Flashcards