Alla inlägg den 17 november 2008

Av Anna - 17 november 2008 17:58

I morgon ska jag och titta på en lägenhet, så nu får ni hålla tummarna!!!

Så snart kanske vi ska åka på ikea *wiie* vilken rolig resa jag tror det kommer bli, lär lätt bli massa kort med digitalkameran, borde leta efter laddaren till den btw!!


Håller på att rensa bland mina kläder, blev less.. orkar inte bära med allting jag äger å har när jag får lägenhet, så nu är det stor rensning som pågår. Ska även försöka rensa lite bland alla saker som är i garaget.. =)

Jag mår så bra av att rensa bort materiella saker, blir lite som att ta bort skräp från själen!!! ;)


Nettan: du kommer då med så kloka ord!! ;)

Jenny: Hoppas det går bra på dejten, du måste berätta allt för mig sen!!


 -Puss- (Jag vet att någon tycker om mig!)

Ovido - Quiz & Flashcards