Alla inlägg den 8 december 2008

Av Anna - 8 december 2008 22:00

Jag som trodde att jag varit dålig på att blogga på senaste men inte ens det har jag hunnit vara!

Idag har jag letat möbler(jag har lite svårt att vänta tills vi åker på ikea till helgen), hittade en byrå som jag ska åka å köpa imorgon :)

Sen får vi se när tusan jag hittar en soffa, om någon får för sig att hälsa på mig så har jag pallar :P å andra sidan ser det ut som någon haft röjfest hos mig så dom flesta lär vända i dörren. *hehe*

Har iaf packat upp allting som går nu, sen har jag tvättat idag men lyckades somna mitt i allt. Nu ska jag lägga mig och spela tv-spel för imorgon ska jag och mamma göra köttbullar *mums*

Tack nettan för sällskapet idag när vi rantade runt och letade julklappar.


-puss-


Ovido - Quiz & Flashcards