Alla inlägg den 29 december 2008

Av Anna - 29 december 2008 16:32


Igår när jag såg reprisen på Bonde söker fru så sa en av dom att den riktiga "jag vill äta upp dig" känslan inte hade infunnit sig.

Som om jag log eftersom jag har någon som brukar påpeka att han vill äta upp mig ;) Det är ett rätt fint sätt att förklara att man tycker om någon ;P


Funderar på att åka hem en sväng och hämta en hundbok innan jag ska till Sjulnäs, måste ta tag i det hela och börja träna hund på riktigt, han fick ju en rävsvans igår av P och det verkade vara riktigt kul att söka svans, inte kul för mig då utan för Freddie.

Att det ska vara så svårt ibland att komma på vad man vill äta till middag :/

hoppas att P har kommit på någonting gott.
Så kvällens plan är att spela lite dator och träna hund, ska pallra mig på affärn nu och se om jag hittar någonting gott att handla :)


-Puss- (P är underbar)

Ovido - Quiz & Flashcards