Alla inlägg den 28 december 2008

Av Anna - 28 december 2008 01:50

Idag(läs igår) pallrade jag mig upp tidigt, eller jag låg och såg klart filmen jag somnade ifrån igår :/ sen tog jag och Freddie oss en promenad och en biltur till barnenshus.
Hade nästan kunnat gå dit men mitt samvete skulle inte fixa det där med att knyta fast min stackars lillapojke vid en stolpe utanför någonstans där han inte får följa med in.

Sen hem och fixa lite med datorn innan det blev dax att åka till jobbet, var en rätt soft jobbar kväll och inte klagar jag över att man får storhelgsersättning(fick veta det när jag kom fram till jobbet)

Sen for jag till favvo killen för han passa min lillpojke, så för att varva ner ställde jag mig och diskade och nu hade jag tänkt pallra mig i sängen, stupa i säng kanske det blir om jag inte skynda mig :P


-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards