Alla inlägg den 24 december 2008

Av Anna - 24 december 2008 15:14

Fick sovmorgon idag, välbehövt =)

Sen hoppade jag in i duschen och drog på mig en av mina nya klänningar, värst vad jag har börjat använda klänning, åkte till mina päron så jag skulle hinna få träffa mina brors söner medans dom var där.

Jag har fått massa saker idag, hel nöjd :) Fick bla en brödrost, perkulator, böcker, smycken, en riktig myströja och massa annat.

Sen har man ätit gott, byggt lego och hjälpt lillebror med hans övriga julklappar, verkar kul med funkeys *hehe*

På kvällen fick jag bästa julklappen, P kommer hem ikväll istället för i morgon så får mina julklapps pussar och massa mys!!


Känner så enormt mycke, tänker så mycke, du fyller mitt hjärta & hjärna.

Ta hand om dina nära och kära medans du har dom kvar!!

-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards