Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Elisabet - min namnsdag =)

Av Anna - 19 november 2008 11:35

Mamma både ringde och skickade sms i morse för att det är min namnsdag :)

Blev sent i natt, förstår inte hur man kan ligga å surra i flera timmar och samtals ämnena tar aldrig slut, är ju alltid så, och det är heeelt underbart!! Du är helt underbar!!


Jag har klivit upp och satt mig vid datorn, funderar på att gå ut med freddie och sen ta och fixa frukost och väcka sötot!!


Det blev inte riktigt som jag hade planerat men det blev hur bra som helst ändå :) Har bara tagit det lugnt idag, fått lite egen tid och suttit här, jag har ju ändå varit konstant med andra människor senaste tiden.

Blev lite lagt på puzzlet och pizza till middag =) sen följde Pelle mig och Freddie ut på promenad!! kul med sällskap!


Men nu ska jag ta och sluta nörda mig och vara social me pelle innan det är dags att sova.

-Puss- (kan en ängel få nya vingar om dom en gång har tagit av sig dom)

 
 
Ingen bild

Angelika

19 november 2008 19:58

Ja det låter bra det. För annars så kanske det blir ett träd som du får kramas med =P Nej tyvärr så har jag inget jobb. Ska vi starta eget? ett cafe kanske. jag bakar och du tar betalt haha :D

 
emlinn

emlinn

19 november 2008 20:50

Tack!!! Tror man ska vara stolt hela tiden, försöka iaf, även fast det känns tufft ibland! Ha en fin kväll!! :D

http://emlinn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

20 november 2008 13:47

ihelgen vet jag inte säkert har inte hunnit planera så mkt ännu, ska till emma på lördag är de ända inplanerade än så länge, själv då? kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 oktober 2009 20:25

Idag blir Bilbo 7 veckor, så bara en vecka kvar nu med andra ord, och jag har varit dit i smyg :) Smyg och smyg, jag var dit idag medans Pelle var på jobbet(stackarn jobbade ute idag i ösregn) som att han har blivit ett bustroll, som bitts och leve...

Av Anna - 6 oktober 2009 20:15

Japp det var min älskade sambos pappa som hjälpte till att fånga in bankrånarna som var i älvsbyn. Så nu blev han känd helt plötsligt :P Oddsen kan inte vara stora att han ska träffa på rånarn i skogen och sen kommer dom mer eller mindre på hans ägor...

B

Av Anna - 4 oktober 2009 18:01

Som vanligt har vi hälsat på Bilbo i helgen, han är helt underbar :) *kär*   Känns som om det finns bättre saker än att blogga just nu, så får se om ja ids blogga nå mer.. Kanske gör en hemsida åt F och B istället.. men vi får se vad som händer. ...

Av Anna - 29 september 2009 20:17

Jag har precis tryckt en hel massa kilo med älgkött i frysen, jag blev blodig och massa annat oxå. Men men vad gör det när man har gratis mat i flera månader ;) Jag kan offra mig att tvätta för lite kött! *hehe*   F är helt underbar med Robin, de...

Av Anna - 28 september 2009 21:05

Japp vi fick kämpa oss upp i morse till veterinären, var dags för sprutan som hundar får lite nu och då, vaccination med andra ord. Det gick bra i början tills F insåg att det var ett obehagligt ställe och han var rädd för allting, skulle sitta knät ...

Ovido - Quiz & Flashcards