Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Jag vet att du inte förstår!

Av Anna - 19 december 2008 22:26


Idag hade jag grymt kul på jobbet :)

Sen kom man hem tog en dusch och somnade, var riktigt trött efter att ha flängt omkring hela dagen och sen blev man väckt av telefonen, P skulle komma hit och hänga upp nå lampor åt mig och nu ska vi snart äta middag :P


Du får som du vill, jag ger upp, är du nöjd nu?


Fick höra sööta saker igår, det kändes så bra och DU gör allting så mycke lättare i mitt liv, du är helt underbar och jag tycker om vad detta håller på att utvecklas till ;)


-Puss- /Liten(Det är dom små sakerna som har betydelse)

 
 
Emma

Emma

21 december 2008 16:07

Absolut säg bara till innan så ska jag skaffa hundvakt :)

http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

 
Zandra

Zandra

22 december 2008 20:07

jo allting är jättebra, julstressen har precis börjat släppa :P själv då? :) Jag och några vänner ska hyra catering och hänga på motorgården :) Har du några planer då? Ojoj då, nu blev jag nyfiken! :D Har inga pengar på mobilen, ska fylla nu i dagarna så då ringer jag för en uppdatering ;) Kram kram

http://zandrasnellman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 oktober 2009 20:25

Idag blir Bilbo 7 veckor, så bara en vecka kvar nu med andra ord, och jag har varit dit i smyg :) Smyg och smyg, jag var dit idag medans Pelle var på jobbet(stackarn jobbade ute idag i ösregn) som att han har blivit ett bustroll, som bitts och leve...

Av Anna - 6 oktober 2009 20:15

Japp det var min älskade sambos pappa som hjälpte till att fånga in bankrånarna som var i älvsbyn. Så nu blev han känd helt plötsligt :P Oddsen kan inte vara stora att han ska träffa på rånarn i skogen och sen kommer dom mer eller mindre på hans ägor...

B

Av Anna - 4 oktober 2009 18:01

Som vanligt har vi hälsat på Bilbo i helgen, han är helt underbar :) *kär*   Känns som om det finns bättre saker än att blogga just nu, så får se om ja ids blogga nå mer.. Kanske gör en hemsida åt F och B istället.. men vi får se vad som händer. ...

Av Anna - 29 september 2009 20:17

Jag har precis tryckt en hel massa kilo med älgkött i frysen, jag blev blodig och massa annat oxå. Men men vad gör det när man har gratis mat i flera månader ;) Jag kan offra mig att tvätta för lite kött! *hehe*   F är helt underbar med Robin, de...

Av Anna - 28 september 2009 21:05

Japp vi fick kämpa oss upp i morse till veterinären, var dags för sprutan som hundar får lite nu och då, vaccination med andra ord. Det gick bra i början tills F insåg att det var ett obehagligt ställe och han var rädd för allting, skulle sitta knät ...

Ovido - Quiz & Flashcards