Alla inlägg under december 2008

Av Anna - 18 december 2008 21:01

Efter jobbet var jag och hämtade min nya byrå :o) sen hämtade jag freddie så åkte vi hem så jag fick lägga mig och vila.

Sen kom P hit och lagade middag åt oss och just nu bygger han ihop byrån :) Snacka om duktig kille ;)

Jag sitter här och är mindre pigg, men fixar lite musik och så i min dator, det måste man ju oxå ha, längtar dock tills P har fixat min andra dator!

Nu ska jag gå och se om P vill ha hjälp, annars ska jag störa han med lite pussar ;P


-Puss- (Jag har varit effektiv senaste dagarna)

Av Anna - 17 december 2008 21:54

Är helt slut i skallen och kroppen, blivit förkyld och det har satt sig på bihålorna :/ Så jag vill bara ligga i sängen och på film men då har man jobb nu så det är bara att bita ihop.


Det var Runes begravning idag, det känns oxå tungt :(


Känner mig off mot världen, så förlåt alla att jag inte orkar vara så social, verkligheten har sprungit ikapp mig och nu när jag äntligen slappnar av så slog allting ner i skallen på mig.

Det har hänt så mycke och jag har som bara struntat i det, jag har fortsatt att storma fram som ett annat ånglok.


P - Du är en underbar person!


-Puss-/ Jakiya (Ligger under täcket & nöter serier)

Av Anna - 12 december 2008 21:56


Du är helt underbar och jag tycker så mycke om dig!


Även idag har varit en mys dag, även om vi fick fika främmande tidigt imorse, sen har man halv sovit framför o.c och sen följde vi Jonas på äventyr till lule för att hämta nå nya soffor.

Nu ska vi åka hem till mig och se lite mer oc, och se vem som vinner idol så klart, sen sova för ska upp tidigt i morgon.


-Puss- (Din famn är den bästa platsen som finns)

Av Anna - 9 december 2008 16:21

Jag och mamma har som tradition att vi tillsammans gör hemma gjorde köttbullar,så blev det även iår så nu har jag go köttbullar i frysen :)

Sen for jag på mio en sväng för att köpa byrån som jag hittade där igår, men då hittade jag en soffa så for hem till lägenheten för att mäta om den skulle passa.

Men efter min gata just den tidpunkten kommer tydligen glassbilen,han stod ivägen så man kunde inte komma förbi, så tutad lite å han brydde sig inte så jag vände och tog en annan väg hem, å vem möter jag inte då om glassbilen å denna gång vinglade han omkring så jag fick lov att stanna för att undvika att krocka med han.

Soffan kommer på torsdag och byrån nästa vecka *wiie*


Nu ska vi fixa mina datorer så ska sitta med grabbarna och nöta dator ikväll =) Skönt om man får fixat den bärbara tillsvidare iaf :)

Och jag ska sova med favorit killen i natt ;)


-puss- (Min namnsdag idag,tack för presenten ;P )

Av Anna - 8 december 2008 22:00

Jag som trodde att jag varit dålig på att blogga på senaste men inte ens det har jag hunnit vara!

Idag har jag letat möbler(jag har lite svårt att vänta tills vi åker på ikea till helgen), hittade en byrå som jag ska åka å köpa imorgon :)

Sen får vi se när tusan jag hittar en soffa, om någon får för sig att hälsa på mig så har jag pallar :P å andra sidan ser det ut som någon haft röjfest hos mig så dom flesta lär vända i dörren. *hehe*

Har iaf packat upp allting som går nu, sen har jag tvättat idag men lyckades somna mitt i allt. Nu ska jag lägga mig och spela tv-spel för imorgon ska jag och mamma göra köttbullar *mums*

Tack nettan för sällskapet idag när vi rantade runt och letade julklappar.


-puss-


Av Anna - 7 december 2008 11:48

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom som finns där för mig så fort jag behöver dom, jag hoppas dom vet att jag alltid finns där för dom oxå!


Snart blir det både glögg kvällar, spelkvällar å tvspels kvällar hos mig ;)


Nettan, Emma & favorit killen har speciella platser i mitt hjärta! Att ni inte blir less på att mitt liv går upp och ner värre än en bergochdalbana.

Ni vet alltid när jag behöver er och vad jag behöver för att bli människa igen.

Ni får mig att skratta,ni låter mig vara arg eller ledsen(skönt när man kan få släppa ut det) eller ger mig närhet & trygghet.

Sen finns det fler som betyder massor för mig och jag hoppas ni vet vilka ni är!


Mina föräldrar & lillebror finns oxå alltid där för mig -tack-

Av Anna - 6 december 2008 23:34

Tomten måste ha kommit tidigt iår för nu har nästan allting ordnat sig.

Men jag hade så svårt att sova i natt, haft panik att snart är allting borta igen, jag brukar inte ha sådan här tur.

Vi har varit iväg och små köpt lite saker idag, även kört mer saker hem till mig, det klingar så skönt i mina öron att säga hem till mig.

Jag har ett eget hem :)


Så nu har jag fixar i badrum och kök, svårt att fixa resten utan möbler , men det kommer det med, får bara se när Anette, Danne, Marklund & favorit killen har tid att åka på ikea.
Annars får jag beställa, om jag inte hittar någonting på reprisen ;P

Har hunnit stoppa ner lite saker i förrådet, provat tvättmaskinerna, prova duschen(jag föredrar att inte bara ha 5 min varmvatten), strykt gardiner och massa annat små plock.


Min favorit kille får mitt hjärta att slå både ett och två extra slag!

-puss-


Av Anna - 5 december 2008 08:21

Dom ringde nyss, fick lägenheten, har inte ens kollat på den men det struntar jag i för nu är jag inte hemlös längre =)

Fixade bil igår dessutom =)

Måste fixa nu så hinner inte skriva mer.


-puss-

Ovido - Quiz & Flashcards