Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Anna - 16 maj 2009 20:39

I morse for jag på "jobb-intervju", fast kändes inte riktigt så. Var jätte trevligt faktiskt och efter två timmar med lekande och filmtittande så åkte jag hem för att fundera lite på hur jag vill göra. För jag måste ju tacka nej till ett av jobben,jag vet dock hur jag ska göra :)


Idag har for vi och hälsade på Therese, var tvungen se hennes nya lya(som om den var mysig) och där var även Malin med familj, så var hur kul som helst att vi fick ses alla 3 samtidigt!

Märkte att Freddie och Ella går jätte bra ihop, eller så går han bra ihop med barn som äter(läs spiller), så nu ska jag börja träna min lillpojke massor(måste passa på innan Ella och Wilmer har hunnit  bli tonåringar-dom växer ju ändå som ogräs)


Sen har jag en hemlighet som nästan ingen annan vet,men det får jag oxå berätta om någon annan dag, för nu har jag inte tid ;P

Jag ska ju faktiskt mysa med favvo killen och sen robinson+ eurovision.


-Puss- (Älskar mina pojkar så sjuuukt mycket)

Ovido - Quiz & Flashcards