Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Anna - 27 maj 2009 22:36

Shit vilken dag, händer sjukt mycke nu heela tiden!


Har ringt veterinären idag, så till veckan får jag veta, så snälla alla håll tummarna för min lill prins! Freddie har varit och lekt med Dante, Nala ,Leni, Isla och Elton idag(5 cavalieer), som att han hade skit kul! Han blev ju till och med kär i Nala(Dantes mamma) Han var så underbart söt, och när hon for hem så sprang han först och lyssnade vid alla ytter dörrar och sen kollade ut genom fönstret i vardagsrummet om han kunde se hon.

Men när det inte gick så satt han sig vid ytterdörren som hon gick ut genom och vägrade gå därifrån(försökte locka med massa saker som ha tycker är gott men han vägrade). Såg ut som han var jätte ledsen och grät, min lill prins är olyckligt kär :/


Sen har min favvo kille fått jobb, som att jag är glad för hans skull!!! Han börjar på måndag & hans hyresvärd ringde idag och fråga om han kunde visa lägenheten i helgen + hur fort han kan flytta, så det måste vi hinna med i helgen.. Och jag som fick massa jobb till helgen(typiskt när jag inte har tid och jag som hade tänkt få ha en ledig helg)


Jag är för orolig för min lillprins för att klara av att äta, tänker på det hela tiden så det är nog tur att jag har fullt upp.

Nu kom mina älsklingar in och dom tycker att jag ska gå och lägga mig och sova för jag är så trött, hjärnan går på högvarv(Har inte tid att sova men behöver det)

-Puss- (Allting ordnar sig - på något sätt)

Ovido - Quiz & Flashcards