Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Anna - 26 maj 2009 21:38

Nu är jag sjukt orolig, har hittat en knöl på Freddie.

Den har blivit större senaste dagarna, och den är hård och orörlig(fett knölar och liknande är oftast mjuka).

Sen nu senaste dygnet så är han ännu kjeligare än vanligt och han vill hela tiden ligga hos mig, han är iaf sprallig, glad och pigg, dock flåsar han mer än vanligt.

Så det gör ont i "mamma" hjärtat, ska ringa veterinären imorgon så jag får kolla upp det. Så håll nu tummarna för att det inte är någonting.


Jag som kom på idag att jag lillprinsen och favvo killen ska orintera i sommar - hur kul som helst! :) Så hoppas nu att det blir av.

Idag har vi tvättat, kört skräp på tippen, kastat ännu mer saker och börjat flytta på vissa saker, blir att titta på lägenhet i veckan. (Tur man har någonting bra att se framemot)


Nu ska jag kjela och pussa på Freddie.

-Puss- (Freddie min Freddie, det älskvärdaste jag har, min trygghet)

Ovido - Quiz & Flashcards