Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Anna - 24 maj 2009 21:13

Då har man jobbat sina sista nätter på ett bra tag, insåg att jag har fått ont i magen när jag har jobbat mycke natt eftersom jag inte äter eller sover ens i närheten av det man borde.. Favvo killen ska köpa mörkläggnings gardiner åt mig när vi får ett sovrum :)

Dock kände jag mig gammal igår när jag stördes av att grannen hade fest. det innebar att dom spelade hög basmusik + att när dom stod ute på balkongen och rökte så kom det in i min lägenhet (jag måste ha fönstrena öppna för att det inte ska vara 35 grader här inne). Men det kanske blir bättre i nästa lägga ;)


Lillebror har varit på akuten idag, eller nu på kvällen. Han och grannpojken spelade hockey/bandy eller liknande och så fick han sig en smäll på ögonbrynet så det forsade blod.

Så han kom in och skrek, blod i hela ansiktet och händer och lite över allt, men det han skriker är "Nej jag vill inte sy". På akuten så limmar dom och tejpar eftersom han bara är 9år, dom undviker att sy eftersom det är i ansiktet och för att barn har bra läkkött. Men då säger läkaren att han inte får spela fotboll på ett tag, då började han gråta för han vill ju så gärna spela matchen som är i morgon(hans livs första fotbolls match) Så med facit i handen så hade han nog hellre sytt!!

Så det gör ont i hjärtat, min lill prins har varit med om tillräckligt(klippt upp under tungan, opereras bort en knöl på utsidan av halsen, spräckt trumhinnan)

Så jag for iväg och köpte grillad kycklig som vi skulle äta, det slutade med att jag fick "bena" och äta skinnet för han slukade allt kött fort som bara den, var tydligen bra med en smäll i skallen :P


-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards