Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Anna - 28 maj 2009 10:26

Bara för att man har mycke att göra så ska ryggen+nacken börja bråka :/ Jag har nog varit för bra på sista tiden...

Är van att en kota ligger fel så favvo killen måste knäcka ryggen på mig nästan varje kväll, är även van att känna att man har nerver i kläm.

Men det var länge sen jag hade bortdomningar, jag vaknade  3 i natt och kunde inte röra min vänstra arm och ben, när det blev bättre ochjag skulle försöka sova så kom det tillbaka, spelar ingen roll hur jag ligger. Somnade om en stund nu på morgonen, helt utmattad eftersom jag sovit dåligt i flera veckor(blir fel när jag jobbar mycke natt varvat med dag)

Nu ska vi iväg och bära möbler, städa, fixa och dona.


Älsklingen tycker att jag har sängtjänst idag och ska stanna hemma och försöka äta och sova, men jag vill inte.

Lillprinsen sover just nu, men han tycker att det är jobbigt när det blåser storm, men bättre det än att han beteer sig som att han är sjuk(lever på hoppet att det inte är en tumör-knöl han har)

-Puss-


Ovido - Quiz & Flashcards