Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Anna - 30 maj 2009 23:03

Jag är så arg så arg, 2 av dom 3 senaste gångerna som jag har tankat så har jag fått tanka dubbelt så mycke än vad jag har kört(har ingen bensin mätare som funkar så jag kör med trippen). Alltså har någon slangat av mig, som om jag har råd med bensin mer än vad någon annan har. Förra gången var i stan när jag jobbade natt men i natt var det här hemma, och det gör att det känns värre. Var en stor blöt pöl på asfalten i morse, förstod direkt vad det var men kunde inte bekräfta det förens jag tankat.

Får jag veta vem det är så kommer jag slå den personen hårt på fingrarna med ett hjärnrör eller något annat mindra skönt, jag jobbar och sliter och vänder på mina pengar för att ha råd att leva.

Dessutom vet jag hur dyrt det är med veterinär räkningar och jag vet inte vad som komma skall för freddie så behöver nog pengar till det!!


Tack favvo för att du badade lillprinsen idag!!


Ovido - Quiz & Flashcards