Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Anna - 1 juni 2009 21:09

Vi ska på en lägenhets visning, men person X som bor där är bortrest, och kommer inte hem förens vi ska ha bestämt oss, och enligt pitebo så är det mitt problem om jag vill se lägenheten. Då sa hon ju egentligen till mig att man behöver inte visa lägenheten om man inte ids, bara att låta bli att svara i telefonen. Idiotisk!!


Jag och mamma har tränat hundarna i över 2 timmar idag, det var grymt kul!! :) Är extra kul när man ser framstegen!!


Jag har nu sett klart första säsongen av Dollhouse, det blev bätte i slutet
:) Nu ska jag slänga mig i sängen och prova min spikmatta som jag fick idag *wiie* Ska bli enomt spännande!!!


Saknar dig älskling, längtar massor tills  du kommer hem inatt, är konstigt att vara utan dig!!

-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards