Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Anna - 5 juni 2009 13:33

Jag vaknade i morse av att freddie började hosta och låta jätte konsigt, han började tokslicka på allting och spelade ingen roll vad jag gjorde med han, han slickade och slickade, och det lät konstigt(ungefär som när han har jätte hicka) samtidigt som det såg ut som att han höll på spy. 

Hade det varit vid 3 olika tillfällen så hade jag trott att det var hicka, att kräkreflexen hade hakat upp sig(något som fastnat i halsen) och att tokslickandet berodde på någonting mellan tänderna.

Jag hällde vatten i munnen på han, borstade tänderna,skrämde han och tog han på promenad(där han tok åt gräs som en kossa). 

Det tog 1½ timma för det att gå över ochjag hann bli jätte orolig för han betedde sig hel skumt, han har dock börjat försöka bita och klia på knölen men som tur är så når han inte riktigt. Men på måndag blir han en trattpojke igen.


Älsklingen har varit på begravning idag och det hade gått bra som tur var!!

Jag och Nettan har varit på äventyr,ska komma å kika hur det blev när dom har kommit upp :) Var grymt skojj!!


-Puss- (Jag älskar er!!)

Ovido - Quiz & Flashcards