Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Anna - 4 juni 2009 19:58

Jag tror att bästa sättet att få tänka på annat är att gå på stan med en god vänn och köpa lite nytt till sig själv ;)

Hittade två nya klänningar, dock verkar all värme ha försvunnit, blir bara kallare och kallare :/ Köpte nya skor igår, skulle köpa sulor till ett par andra men föll över ett par "jag måste ha" skor som var på rea. Det är nog typiskt oss tjejer!!

Jag hade en underbar dag på stan i dag med Petra, dock höll jag på att glömma att köpa rosorna till begravningen som är i morgon bitti men kom ihåg det när vi var på väg till bilen.

Sen hamnade jag på Kupan där jag hittade en hel hög med billiga och förhoppningsvis bra böcker, lite barn böcker oxå som ska sparas i kistan med mina gamla leksaker.


Nu ska här byggas data stol, hade helst sparat det tills flytten men tänk om det fattas någonting eller det är någonting fel på den, så bäst jag gör de nu. Sen ska vi se om jag lyckas packa ner lite kläder som jag klarar mig utan nu i sommar + packa ner lite köks saker.

Eller så gör jag det i helgen och lägger mig på spikmattan och "myser".


-Puss- (Jag Freddie & Pelle = KÄRLEK)


Ovido - Quiz & Flashcards