Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Anna - 23 juni 2009 22:30

Allting som hände söndag morgon känns jätte overkligt, och jag verkligen hatar när man inte kan få tag i personer som man är orolig för, eller jag kan bli galen över huvud taget på folk som aldrig går att få tag i ;P

Fick ett livs tecken idag, tror jag, jag blev less på ovissheten och skrev till han, fick svar från hon men från hans telefon, men hur kan jag vara säker på att det var hon som skrev?  OROLIG!!!!

Vet däremot att en annan pojke i pite spöade sin flickvän idag, på öppen gata så jag hoppas verkligen att han åker dit för det!!  


Jag har snart tömt mitt förråd så nu börjar verkligen kännas att det närmar sig flytt, dock har lillpojken min spytt ordentligt (man kunde tro att det var en fullvuxen man som hade lagt en pizza mitt på golvet), så han är lite slö och så nu ikväll. Men vi har iaf hunnit träna han och Dante idag, blir mer träning nu om dagarna framöver nu när det ska vara fint väder, dock måste det bli på mornarna och kvällarna så det inte är så varmt för dom små odjuren ;P

Men det börjar gå så bra med vissa moment nu, och min lill pojke kan helt plötsligt vissa saker som jag inte ens hunnit börja träna *stolt*.
Dock var han busig igår, jag lämnade han med lillebror och Dante medans jag och mamma gjorde lite ärenden, då hade han hoppat upp på en stol, sen upp på bordet och suttit där, han ville sitta där och se när vi skulle komma tillbaka, men det är verkligen inte okey att vara på bordet!!!


-Puss-

Ovido - Quiz & Flashcards