Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Anna - 2 juni 2009 23:32

Brukar ni oxå ha sådana där dagar när det är som att blixten slår ner i era hjärtan och ni bara känner hur mycke ni älskar någon/någonting?


Idag är en sådan dag för mig, jag älskar mina pojkar så enormt sjukt mycke. Det finns ingenting som jag inte skulle göra för dem, för det är bara de som kan göra mig så lycklig som jag är!!! Tack för att ni finns i mitt liv!!


Inte konstigt att jag är så sentimental idag;

Freddie har varit hos veterinären, men det gjorde bara saken värre men precis som jag trodde så blir det operation(jag gruvar mig till tusen). Så dessa dagar fram till dagen D så skulle jag helst bara bädda ner mig och ligga och snusa i hans päls och mysa, men det blir nog en hel del sådant men vi ska även umgås mycke med hans kompisar, äta korv och vara ute och leka!!!


Sen så är jag faktisk inte van att vara utan min älskling, brukar vara jag som arbetar massor men nu när jag är ledig och han då bara hinner jobba och sova så hinner jag sakna han sjukt mycke men även uppskatta dom få stunder jag hinner träffa han!! Den killen är så enormt bra för mig, lätt bästa som hänt mig(förutom Freddie & lillbror<- Alla goda ting är 3)


-Puss- (Mitt hjärta värker av kärlek)

Ovido - Quiz & Flashcards