Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Anna - 6 juli 2009 18:28

I fredags ringde Lena till mig och sa att på måndag ska jag ringa ett samtal så kanske jag får jobba där hon jobbar, sagt och gjort. I morgon ska jag träffa "chefen" och sen vet jag att jag har intro så nu har man löst det problemet innan det ens blev ett problem ;)

Hoppas dock att jag är ledig helgen som jag ska flytta, annars får det lösa sig ändå!!


Jag tror även att jag har hittat mig en ny familje medlem idag ;) vi får se mer i morgon, men sugen det är jag allt. Sen får vi se vad som händer, får veta om skolan i veckan och fredag ska jag ringa och höra om freddies provsvar har kommit. Så det är spännande dagar hela veckan!!!

Sen kanske det blir en till familje medlem till hösten/vintern, vi får se,beror på hur vi kommer jobba/gå skola.

Det var allt nytt sen senast så over and out.


-Puss-(Familjen och jag)

Ovido - Quiz & Flashcards