Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Anna - 11 juli 2009 21:31

Idag har vi vaknat tidigt, 06 klev vi upp, fikat, tränat hund, kört lite saker, fixat och tjärat garage taket(tur det inte var 30 grader ute idag)sen fick vi god middag och kvällen avslutades med film. Såg film sedan lillebror var 3 år, som att han var enormt charmig och konstant glad, man blev helt rörd av att se det, som att jag älskar min lillebror! (och resten av familjen så klart)


Nej nu ska jag krypa ner i soffan med älsklingen, ska nog läsa lite mer i boken som jag håller på med, dock väntar jag på senaste avsnittet av Harpers Island, avsnitt 11 har jag sett och 13 har kommit ut men var är nummer 12. Misstänker att 13 är sista avsnittet så tänker inte skippa å se ett avsnitt.


-Puss-(Jag håller verkligen tummarna)

Ovido - Quiz & Flashcards