Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

en dag i dag

Av Anna - 25 maj 2009 22:05

Så där nu har jag ringt och tackat nej till mitt 7 veckors vick, känns faktiskt riktigt bra, fast helt plötsligt kom oron "tänk om dom ringer från mitt nya jobb och säger att dom har ändrat sig".


Jag skjutsade mamma idag för att kolla in lite priser på en ny kyl och frys, frysen gick sönder ihelgen men kylen funkar men dom ska byta så dom får likadana, så om någon behöver en kyl så är det bara säga till :P

Sen jobba, stressa hem för att slänga i sig lite käk innan vi for och tittade på lillebrors match, var kul att se även om han inte fick spela för läkarn.

Sen hämtade vi all elektronik skrot hos favvo pojken så imorgon ska vi på tippen och sen blir det nog att fixa och dona lite.

Köpte en tavla idag som ska hamna i nya lägenheten, som att jag längtar, det känns lite overkligt ännu bara!!


-Puss- (Familjen,hundarna & vännerna är dom bästa som finns)

 
 
Anna

Anna

26 maj 2009 09:53

ja 30 kvm är ju inte speciellt mycket att röra sig på om är 2 + en hund =) Har ni hittat nån lägga då?
Karl fick ha störtkrukan när han precis börjat ställa sig upp överallt och hade inte koll på lillkroppen, det blev en hel del vurpor. Men det var bara ett tag, sen blev han gode duktig på att parera.
Ja jag måste absolut komma och se nån match, dom är ju så himla söta när dom precis börjat spela. Som flugor kring en sockerbit =)

I veckan händer det inte så mycket, det enda vi har inbokat är mammaträff på torsdag. Imorrn skulle det visst vara skitväder så då tror jag att jag ska städa lite.
Så du tog den nya jobbet? När börjar du där?

Ha det bra! Kram

http://roknasbloggen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 oktober 2009 20:25

Idag blir Bilbo 7 veckor, så bara en vecka kvar nu med andra ord, och jag har varit dit i smyg :) Smyg och smyg, jag var dit idag medans Pelle var på jobbet(stackarn jobbade ute idag i ösregn) som att han har blivit ett bustroll, som bitts och leve...

Av Anna - 6 oktober 2009 20:15

Japp det var min älskade sambos pappa som hjälpte till att fånga in bankrånarna som var i älvsbyn. Så nu blev han känd helt plötsligt :P Oddsen kan inte vara stora att han ska träffa på rånarn i skogen och sen kommer dom mer eller mindre på hans ägor...

B

Av Anna - 4 oktober 2009 18:01

Som vanligt har vi hälsat på Bilbo i helgen, han är helt underbar :) *kär*   Känns som om det finns bättre saker än att blogga just nu, så får se om ja ids blogga nå mer.. Kanske gör en hemsida åt F och B istället.. men vi får se vad som händer. ...

Av Anna - 29 september 2009 20:17

Jag har precis tryckt en hel massa kilo med älgkött i frysen, jag blev blodig och massa annat oxå. Men men vad gör det när man har gratis mat i flera månader ;) Jag kan offra mig att tvätta för lite kött! *hehe*   F är helt underbar med Robin, de...

Av Anna - 28 september 2009 21:05

Japp vi fick kämpa oss upp i morse till veterinären, var dags för sprutan som hundar får lite nu och då, vaccination med andra ord. Det gick bra i början tills F insåg att det var ett obehagligt ställe och han var rädd för allting, skulle sitta knät ...

Ovido - Quiz & Flashcards