Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Varför slår man den man "älskar"?

Av Anna - 21 juni 2009 09:35

Fick ett hastigt uppvaknade idag, det ringde och ringde på min mobil tidigt i morse, ett nummer jag inte kände igen och alla som känner mig vet att jag sällan svarar när det är ett nummer jag inte har eller när det är skyddat nummer. Fick ett sms så fick veta vem som ringde så då svarade jag ju så klart. Blev att kasta på sig kläderna, fick låna sambons bil eftersom jag inte vet hur mycke soppa som finns i min. Åkte och hämtad en av mina närmsta vänner på hennes jobb, när hon kom till jobbet hade hennes kille varit där och väntat på hon, han gjorde illa henne och nu hoppas jag att hon vågar göra det rätta en gång för alla och lämna han.

Vi åkte hem till hennes lägenhet där han då låg och sov på soffan,vi smög omkring för att packa en väska med saker, sen skjutsade jag henne till ett hemligt ställe, hon darrade av rädsla för att han skulle vakna. Men jag är inte rädd för han, dessutom skulle han inte våga göra mig eller hon någonting när jag är med och dessutom så hade vi ju Freddie(vakthunden) med oss.

Han har slagit sönder hennes mobil så jag kan inte få tag i hon, jag är jätte nervös, för det sista han sa var "När du kommer hem ska jag döda dig".

Jag känner mig smått hjälplös för att jag just nu ingenting kan göra, vill ringa han eller åka dit och skaka vett i människan men jag vet att det är nog försent för det, är knappast första eller sista gången.


Så där var skönt att skriva av sig, mycke tankar nu.


Jag älskar mina vänner, familj, sambo och Freddie!!!!! 

 
 
Zandra

Zandra

22 juni 2009 23:18

Okey, va kul :) Mindre kul det där med ryggen, hoppas det blir bättre då :/
Vi tog en semestervecka direkt efter skolan slutat och drog ner till Stockholm, rätt skönt med ett miljöombyte innan jag började jobba :P
Vi har inget speciellt planerat för i sommar faktiskt, ta dagen so den kommer och bara njuta ( när jag inte jobbar förstås) :) ni då? Kram

http://zandrasnellman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 oktober 2009 20:25

Idag blir Bilbo 7 veckor, så bara en vecka kvar nu med andra ord, och jag har varit dit i smyg :) Smyg och smyg, jag var dit idag medans Pelle var på jobbet(stackarn jobbade ute idag i ösregn) som att han har blivit ett bustroll, som bitts och leve...

Av Anna - 6 oktober 2009 20:15

Japp det var min älskade sambos pappa som hjälpte till att fånga in bankrånarna som var i älvsbyn. Så nu blev han känd helt plötsligt :P Oddsen kan inte vara stora att han ska träffa på rånarn i skogen och sen kommer dom mer eller mindre på hans ägor...

B

Av Anna - 4 oktober 2009 18:01

Som vanligt har vi hälsat på Bilbo i helgen, han är helt underbar :) *kär*   Känns som om det finns bättre saker än att blogga just nu, så får se om ja ids blogga nå mer.. Kanske gör en hemsida åt F och B istället.. men vi får se vad som händer. ...

Av Anna - 29 september 2009 20:17

Jag har precis tryckt en hel massa kilo med älgkött i frysen, jag blev blodig och massa annat oxå. Men men vad gör det när man har gratis mat i flera månader ;) Jag kan offra mig att tvätta för lite kött! *hehe*   F är helt underbar med Robin, de...

Av Anna - 28 september 2009 21:05

Japp vi fick kämpa oss upp i morse till veterinären, var dags för sprutan som hundar får lite nu och då, vaccination med andra ord. Det gick bra i början tills F insåg att det var ett obehagligt ställe och han var rädd för allting, skulle sitta knät ...

Ovido - Quiz & Flashcards