Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Anna - 7 oktober 2008 10:41

Jag vaknade en morgon och insåg att det inte ska vara så hära!!

Har fått höra att ibland måste man ta hand om sig själv först, alltså strunta i andra och bara tänka på sig själv(kan man verkligen göra så?)

Som man bäddar får man ligga och just nu är det en knöl på mitten och det är inte bekvämt!!

Tror jag ska själa en soffa att sova i, bara för en natt eller så... behöver få komma bort en stund!!

Varför är du inte här när jag behöver dig?Det bästa för dig var att släppa taget, jag blev inte ens arg för att du lämnade mig, jag var glad för att du gav mig några underbara oförglömliga stunder på slutet!! Men jag tror att jag har ångrat mig, jag vill ha dig tillbaka, jag saknar dig och behöver dig fortfarande!!Men jag är fortfarande glad för nu vet jag att du är där du har det bra, men jag då??

Jag saknar dig, så jävla mycke!! Du var min bästa vänn och du var den som tog hand om mig när livet var ett helvete, men varför finns du då inte här nu? Jag behöver dig nu oxå!!
Du är den bästa personen jag någonsin har träffat, utan dig hade jag inte varit här!!
Du finns för alltid i mitt hjärta!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards