Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Anna - 28 oktober 2008 22:47

Det som inte syns i mörkret, finns det ändå?

Spelar mina känslor ingen roll om dom inte är tillåtna?

Vem bestämmer över mig om vad jag gör som är rätt och fel?

Var ska man ta vägen(eller gömma sig) när livet sviker?


Denna lilla ängel, vad har du gjort?

Du får mig att skratta när allting är dåligt, så det är så jobbigt att se att du inte ler..


Jag tror att du har klivit över gränsen, jag tror utan att sitta i kyrkan! Du klampar in över mina gränser och vill bestämma vad jag ska göra.. Men jag då? Det som var jag är det inte tillåtet längre? Har du gjort ägande rätt över mitt liv? Ser du inte att jag går sönder mer och mer..? Du kände inte mig förrut, men snart är jag där igen...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards