Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Anna - 26 oktober 2008 23:18

Först var jag på kalas hos Tommy, han fyller ju 22 idag, grattis!!


Sen hem till mamma för å äta middag och sen for jag iväg till Pelle, som om vi hade kul när vi var ute och lekte på lekparken, gungade och spelade fotboll =) Länge sen jag hade så kul och ändå gjorde man bara sånt man gjorde när man var liten :P

Sen in i värmen, satt oss vid köksbordet och han drack lite kaffe och jag värmde mig på hunden, satt där och surrade i flera timmar och han gjorde 2 tappra försök till att laga nå mat för vi var ruggigt hungriga men det gick inge bra så vi surrade bort alla nattens timmar istället!!

Det var helt sjukt när jag slumrade och det kändes som om det hade gått 2 timmar men hade bara gått 2 minuter... hur kan det komma sig!!

Men det är nog tur det eftersom jag ska upp och jobba imorgon...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards