Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Anna - 23 oktober 2008 19:56


I natt har jag verkligen fått sova, och dessutom i en säng!!

Var ju några dygn senast jag sov mer än 1-3 timmar!!

Dock så hade freddie dragit in min väska under sängen och bitit sönder dragkjedjan och sen tagit en penna som han tuggade på! Till saken hör att han ALDRIG har gjort någonting sådant förut, han har nog varit för mycke med Dante eftersom han blivit så valpig!!! 


Sen for jag en sväng till lillpite, startade 2 maskiner, tvättade lite och packade ner lite saker och fick mig en efterlängtad dusch!! :)

Efter det for jag och Freddie till danne & nettan, jag och nettan tog en 2 timmars promenad med freddie, så då har han fått motionera så han kanske sover i natt och är lite lugn i morgon på festen...

Efterdet blev det att svänga för med Jennie så jag fick se Nora och hur stor hon har blivit!! Såå enormt söööt hon är(ja jennie oxå :P )


Nu är jag tillbaka hos mina päron och ska snart fastna framför tvn & spela lite tv-spel =)

Kommer bli grymt skojjj med badtunna och fest i morgon, dock ska inte freddie få bada någonting denna gång!!!


-puss&kram-

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards