Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Anna - 24 oktober 2008 06:23

MORGON:

Trööött!! Min plan var att sova tidigt, tror ni det gick?

Nej jag behövde stödsamtal och det höll på ett x antal timmar, fast det roliga var ju att personen jag pratade med knappt hörde vad jag sa för jag är hes och min telefon är såå värdelös så man hörs knappt... Så personen ifråga fick ha gissnings lek :P och jag fick iaf ligga och tok garva!!


Känns som om jag måste fixa en reserv fest för ikväll, man får se hur detta kommer gå, kanske inte bra.. :/ Men efter igår kväll och alla sms känner jag mig bara lättad över att jag tagit mitt förnuft till fånga, orkar inte mer!!!


Nu ska jag ut med freddie, sen ska jag lägga mig och sova igen, dock svårt med dessa två odjur!! Men det ordnar sig ;)


Det bästa jag vet är att skratta!!! Ditt fel!!

-pusskram-

____________________________________________

KVÄLL:

Jag hämtade upp Pelle så for vi till Tommy & började elda i tunnan och sen styrde vi lite käk från vishan *mums*

Sen kring 17 tiden började folket komma, var helt lyckat att jag hade Sandra och Nettan där, var mycke folk man kände och kom en del man inte känner, men var en riktigt rolig kväll!!

Dock trodde vi hela tiden att det var massa folk i badtunna, som det tydligen inte var och sen när vi tjejer skulle bada så var det 40.7 grader så vi satt mest på kanten.. typiskt att det var så varmt för oss :(

Sen efter mycke om och men kom min pelles nettans och dannes skjus, så for vi till stan men tog stådan tid så vi han hälsa på några och det blev ingen utgång och sen hem för å somna kring 8-9 på morgonen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards