Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Anna - 31 oktober 2008 00:00

Så har man försökt smälta allting efter igår, det känns iaf bättre men det är mycke pga att man har så underbara människor i sitt liv som verkligen ställer upp och stöttar en!!

Har bara sovit typ 1 timma men så har det varit senaste tiden...inte klagar jag riktigt för det!!


Sen blev det systemet, ica och sen hem till Pelle för att laga käk(det var ruggigt gott med älgkött & klyftpotatis)

Planen var att försöka ta oss mot stan till Nettan och Danne för folket var där å drack, men vi fastnade i sjulnäs på "70-tals fest". Inte för att jag kände folket men Heidi var där å hon har jag inte träffat på evigheter så var ruggigt kul att få surra bort lite tid med hon!!
Så innan vi kom oss därifrån var klockan för mycke för att fara mot stan.. =/ dock fick jag köra saab å det var ruggigt skönt :)


Tack Nettan, Danne, Marklund och Pelle för att ni är helt underbara mot mig!!! Ni är underbara!!!

 -Puss & Go natt-

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards