Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Anna - 30 oktober 2008 23:46


Just nu känns det som om jag aldrig mer kommer le.. orkar inte.. vill inte.. 

Gör du det du säger kommer jag aldrig förlåta mig själv, fattar du inte att allting är mitt fel isådana fall? Tror du jag kommer kunna leva med det?

Är allt det här bara ett trick från din sida så kommer jag ALDRIG förlåta dig!!! Vi är inte vänner nu för jag vet inte om jag orkar med det, men du kan inte skriva så som du har gjort i smsen..
Jag orkar inte mer nu... 


Varför får man aldrig tänka på sig själv och att man själv ska må bra? 

Folks råd till mig var att ta hand om dig själv och tänk på dig själv nu för en gångs skull.. du mår ju inte bra som det är... 

Jo men vad hände då? Jo allting blev såå mycke värre :/


- Snö - (det gör mig glad.. men tror inte ens första snön iår kommer ha någon betydelse längre)

Av Anna - 30 oktober 2008 22:30

Idag har man kört till å från lillpite i sinne..vill ju bara få bort alla mina saker därifrån!! Men det blev lite tungt när jag började med möblerna så får skjuta upp resten till måndag för nu ids jag inte mer i veckan + att det börjar bli sååå fullt hos mor å far att dom blir galna!!


Kvällen slutade väll inte direkt bra.. tommy hjälpte mig att lyfta in ena vinterdäcket i min bil för det hade frysit fast så jag fick inte upp det.. enda gången idag jag behövt mer muskler än jag redan har ;P

Sen blev det ett samtal med tommy, om man kan kalla det samtal. Jag kände att jag inte hade så mycke att säga, men sen när jag for därifrån så barkade helvetet löst.

Kan inte skriva mer här än att.. nu får det räcka, jag har fått nog och jag behöver inte ha det så här!!


-puss- (Freddie är sötaste bävern imitt liv :P )

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards