Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Anna - 17 oktober 2008 23:30

Det kom snöblandat regn i morse, men sen blev det varmare så slutade snöa :/ Jag som längtar efter första snön som ligger kvar på backen!

Det lär dock frysa på ikväll, så då får jag å Nettan fara & leka med bilen medans grabbarna har grabbkväll, som att dom inte kunde komma på någonting eget utan måste härma oss!! ;P


Jag ska vara hundvakt ikväll, sparar mig till imorgon, men som tur är skulle nog Nettan komma och hålla mig sällskap :)

 Längtar massor till imorgon, ja inte till att jobba utan sen, spela wii & dricka lite, och sen ska vi iväg på fest!!


Stort tack till Nettan, Pelle, Emma, Therese & Malin som alltid verkar finnas där för mig, ni är guldvärda & hur tusan skulle jag klara mig utan er!!!

 _____________________________________________________________

 Jag och Nettan var ju hundvakt, vi såg idol och sen tänkte vi fara iväg en sväng för att sen åka tillbaka och se vem som åkte ut..

Men vi han inte ens ut genom dörren så ringer grabbarna och säger att en av dom har ramlar och skurit upp handleden, så vi fick åka och hämta han och skjutsa han till akuten, 4-5cm längst efter handleden, 0.5cm djupt och 1 cm bredd = det blev 6 stygn!! 

Vi höll dock på att garva ihjäl oss för han berättade för alla som frågade på akuten exakt vad som hade hänt, "dom har sprungit ute-nakna och då hade en bil jagat dom och det slutade med att han föll på nå större grus.. 

Någon mer som känner folk som springer nakna i fyllan?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards